Ξενοδοχεία & Τουριστικά Καταλύματα – Μέτρα για την επόμενη μέρα

Αναμφισβήτητα η Ξενοδοχειακή Βιομηχανία έχει τις μεγαλύτερες επιπτώσεις από το πέρασμα του κορωνοϊού (COVID-19). Ωστόσο πως προχωράμε; Θα κάτσουμε με σταυρωμένα τα χέρια ή θα μεριμνήσουμε για την λήψη των απαραίτητων μέτρων ώστε να λειτουργήσουμε με τον καλύτερο δυνατό τρόπο την επόμενη ημέρα άρσης των μέτρων;

Φυσικά και δεν θα κάτσουμε με σταυρωμένα τα χέρια. Βέβαια, αντιλαμβάνεστε ότι η άρση των μέτρων δεν θα σημαίνει και εξάλειψη του κορωνοϊού (COVID-19). Ο κίνδυνος θα εξακολουθεί να υπάρχει και πρέπει όλοι να έχουμε έτοιμο Πλάνο Ετοιμότητας (COVID-19 emergency plan). Πιθανή επιμόλυνση των εργαζομένων ή των πελατών μας μπορεί να μας κοστίσει (τόσο οικονομικά όσο και σε θέμα φήμης στην αγορά) πολύ περισσότερο απ’ ότι μας κόστισε το προσωρινό αυτό κλείσιμο.

Πάμε λοιπόν να βρούμε περισσότερες απαντήσεις σε πιθανά ερωτήματα που σας απασχολούν.

 

Q1: Ποιους τουρίστες/πελάτες δεχόμαστε; Θα πρέπει να αποκλείουμε άτομα από χώρες με ενεργή έξαρση του ιού;

Q2: Πώς θα πρέπει να χειριστούμε το προσωπικό μας με την άρση των μέτρων;

Q3: Τι θα πρέπει να προσέξουμε κατά την άφιξη των πελατών μας;

Q4: Θα πρέπει να αλλάξει η διαδικασία καθαρισμού δωματίων και κοινόχρηστων χώρων;

Q5: Το Τεχνικό Τμήμα θα πρέπει να λάβει υπόψη/ εφαρμόσει συγκεκριμένα μέτρα;

Q6: Οι κοινόχρηστοι χώροι στο ξενοδοχείο, θα μπορούν να λειτουργούν κανονικά;

Q7: Μπορεί ο κορωνοϊός να μεταφερθεί διαμέσου του φαγητού;

Q8: Πως θα κάνουμε τους εν δυνάμει πελάτες μας να νιώσουν το αίσθημα ασφάλειας και να μας εμπιστευτούν;

Q9: Αν παρουσιαστεί θετικό κρούσμα εντός της επιχείρησης μου θα πρέπει να αναστείλω την λειτουργία της στα μέσα της σεζόν;

Q10: Πως μπορούμε να προγραμματίσουμε και να βάλουμε σε εφαρμογή όλα τα πιο πάνω;

 

Πηγές: