![](https://mindthegap.com.cy/wp-content/uploads/2020/04/20200406_210557_0000.png)
April 8, 2020
Εστιατόρια & Επιχειρήσεις Εστιασης – Μέτρα για την επόμενη μέρα
Q8: Πως μπορώ να προστατεύσω καλύτερα τoν εργαζόμενο μου κατά την διαδικασία του delivery;
Αρχικά θα πρέπει να εκπαιδευτεί ο κάθε εργαζόμενος για την σωστή χρήση των γαντιών και το σωστό πλύσιμο των χεριών. Ενδεικτικά:
- Ζητάμε να γίνει πληρωμή μέσω πιστωτικής κάρτας (βίζας), για να αποφύγουμε την συναλλαγή με χρήση μετρητών.
- Αποφεύγουμε να ακουμπάμε κουδούνια και χερούλια από πόρτες. Αν χρειαστεί να γίνει τότε φοράμε γάντια μιας χρήσης.
- Αφήνουμε την σακούλα με τα τρόφιμα στην πόρτα και κρατάμε απόσταση.
- Εάν υπάρχει αναγκαστικά συναλλαγή μέσω χρημάτων τότε φοράμε τα γάντια μιας χρήσης για να προστατεύσουμε εμάς αλλά και τον πελάτη μας.
- Πριν εισέλθουμε στο όχημα μας ή το μηχανάκι μας αφαιρούμε τα ‘’μολυσμένα’’ γάντια και βάζουμε στα χέρια μας απολυμαντικό που μπορεί να έχουμε στη τσέπη μας.
- Κατά την διάρκεια των διαδρομών αποφεύγουμε την επαφή των χεριών με το στόμα, μύτη, μάτια.
- Με την άφιξη μας πίσω στην επιχείρηση το πρώτο πράγμα που πρέπει να κάνουμε είναι να πλύνουμε σχολαστικά τα χέρια και να τα απολυμάνουμε.
- Δεν παραλείπουμε να καθαρίζουμε και να απολυμαίνουμε συχνά τα αντικείμενα με τα οποία ερχόμαστε σε επαφή (κλειδιά, κινητό, σάκους μεταφοράς τροφίμων, τιμόνια κτλ).